محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

Nitro Pro

 

 

نرم افزار Nitro Pro 9 امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند. امکانات نرم افزار Nitro Pro :
- ساخت PDF و اسناد PDF/A به صورت مجازی از پنجره های فایل های مختلف.
- تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها درون یک سند PDF.
- تبدیل تمامی فایل ها به PDF به صورت دسته ای.
- اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به PDF.
- ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint.
- ساخت اسناد PDF هوشمند به همراه بوکمارک ها ، لینک ها ، اطلاعات Metadata و رمزهای عبور از نرم افزارهای Microsoft Office.
- ذخیره PDF برای استفاده دوباره در MS Word، WordPerfect، OpenOffice  و… جهت دانلود و مشاهده لیست کامل امکانت این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید..

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Adobe AIR

 

 

Adobe AIR ابزار قدرتمند و بسیار کاربردی در زمینه ی طراحی مبتنی بر وب می باشد، Adobe Integrated Runtime با نام اختصاری-تجاری AIR یک Runtime قابل اجرا در هر نوع سیستم عامل موجود بر روی رایانه ی شما می باشد که به شما این امکان را می دهد که با هر نوع مهارت طراحی وب از قبیل JavaScript ،HTML ،Flex ،Flash و یا Ajax یک محصول RIA یا همان Rich Internet Applications را ایجاد کرده و آن را برای Desktop رایانه Deploy نمائید. AIR همچنین به شما این امکان را می دهد که با کار در یک محیط آشنا و به طبع آن با احساس راحتی بیشتر و با کمک پشتیبانی آن از تکنولوژی های فوق بتوانید بهترین اپلیکیشن ممکن برای رفع تمام نیاز های خود را بسازید، Adobe AIR یک پلتفرم سازگار برای ایجاد اپلیکیشن های Cross-OS (اپلیکیشن هایی که بدون در نظر گرفتن نوع سیستم عامل، در هر نوع OS ای قابل اجرا باشند) و یک Framework مخصوص برای این اپلیکیشن ها ایجاد میکند که به این ترتیب وابستگی به مرورگرها و به طبع آن مشکلاتی که برای یک اپلیکیشن در هنگام اجرا در مرورگرهای متفاوت رخ میدهد را از بین می برد. یعنی به جای طراحی یک اپلیکیشن برای یک سیستم عامل خاص و یا در نظر گرفتن یک سری خصوصیات ویژه مربوط به یک مرورگر خاص ما Runtime مورد نظر را هدف قرار داده و بی هیچ دغدغه ای از این حیث، اپلیکیشن خود را ایجاد میکنیم.



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 30 خرداد 1393برچسب:نرم افزار طراحی وب Adobe AIR 14,0,0,110 Final,
ارسال توسط محمد

Google Picasa

 

آیا هارد دیسک شما پر از عکس های گوناگون می باشد؟ عکس هایی که از روی سی دی ها کپی کرده اید، از اینترنت دانلود کرده اید و یا با دروبین دیجیتال خود آن ها را تهیه کرده اید. جستجو در بین این همه عکس برای رسیدن به عکس مورد نظر همواره یکی از دغدغه های شما بوده است، Google Picasa پیکاسا این امکان را برای شما فراهم می کند تا تمام عکس های ریز و درشت روی هارد دیسک خود را پیدا کنید، ویرایش نموده و با دیگران به اشتراک بگذارید.هر بار که Picasa را اجرا می کنید این برنامه با جستجو در میان تمامی فایل ها، تمام عکس های روی هارد را می یابد و آنها را در دسته های قرار داده و برحسب تاریخ مرتب می کند، پیکاسا با نمایش تصاویر بند انگشتی از تمام عکس ها به شما برای پیدا کردن عکس مورد نظر کمک فراوانی می کند. شما از طریق پیکاسا می توانید عکس های خود را ویرایش کنید و آنها را از طریق سی دی، ایمیل و یا برنامه اشتراک عکس Hello برای دوستان خود ارسال کنید.
Web Albums قابلیت جدیدی است که به این نسخه نرم افزار اضافه شده است، شما می توانید با وارد شدن به حساب خود در گوگل عکس های خود را از درون پیکاسا به راحتی و تنها با یک کلیک در فضای شخصی خود آپلود کنید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید همچنین آلبوم های شخصی دوستان خود ببینید و عکس های آن ها را نیز ذخیره کنید. جهت دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید…



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

TMPGenc Authoring Works

 

TMPGenc Authoring Works نرم افزار کاملی برای ساخت و رایت فیم های دی وی دی بصورت DVD معمولی یا بلوری میباشد . در این نرم افزار می توان اقداماتی نظیر تبدیل فایل های تصویری به تصاویر DVD ، توانایی کپی فایل های DVD و تکثیر آن ها و بسیاری دیگر از امکانات را به صورت یکپارچه در اختیار داشت. این نرم افزار محصولی از شرکت PEGASYS می باشد که در زمینه ساخت ابزارهای کاربردی در موضوع فناوری Dvd ها فعالیت می کند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

13956781506281 دانلود بازی آسفالت ۸: هوابُرد Asphalt 8: Airborne v1.3.0I

بهترین سری بازی های مسابقه ای آرکید به نقطه عطف خود رسیده است! در بازی Asphalt 8: Airborne از سری بازی های برتر ماشین سواری آسفالت از کمپانی مطرح گیم لافت و در یک تجربه رانندگی اشتیاق آور قدرت گرفته از یک موتور فیزیکی نسل جدید، شاهکارهای هوایی پویا و پُرسرعت انجام دهید و اوج هیجان را حس کنید.

ویژگی های بازی :

  • ۴۷ ماشین با عملکرد بالا (۸۰% ماشین های جدید)
  • تولیدکنندگان اتومبیل سطح بالا و مدل هایی همچون لامبورگینی وننو، بوگاتی ویرون، فراری FXX و…
  • صداهای باکیفیت جدیدا ضبط شده از موتور ماشین ها
  • انجام مسابقات با ۹ زمینه مختلف از جمله ونیز، گویان فرانسه، ایسلند، صحرای نوادا و…
  • مسیرهای اورجینال و واقعی مسابقات با تغییرات عینی در حالت Career
  • 8 فصل و ۱۸۰ رویداد در در حالت Career
  • افکت های فوق العاده برای ارائه شبیه سازی جدیدی از سرعت
  • انجام مسابقات به صورت چند نفره و آنلاین با نهایت ۸ بازیکن واقعی
  • مقایسه رکوردها با بازیکنان دیگر در جدول رده بندی مسابقات
  • و…


ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:دانلود بازی آسفالت ۸: هوابُرد Asphalt 8: Airborne v1,3,0I,
ارسال توسط محمد

139625385866421 بازی نگهبان سیاهی ها Dark Guardians v1.0

 
 

Dark Guardians یکی از برترین بازی های سیستم عامل ios می باشد که هم اکنون برای اندروید در دسترس می باشد. این بازی در حقیقت یک بازی اکشن و دونده می باشد که نظیر آن را تاکنون مشاهده نکرده اید. در این بازی شما در نقش نگهبانی شجاع و مبارز باید سعی کنید تا با تمامی موجودات و هیولاها مبارزه کنید و آنها را از بین ببرید. سفر خود را آغاز کنید و سیاهی ها را نابود کنید.

ویژگی های بازی:

- محیط های زیبا و جذاب

- موسیقی برجسته توسط Valentin Lafort

- قابلیت ارتقاء قهرمان

- احضار افسانه ای تیره اسب



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 31 فروردين 1393برچسب:بازی نگهبان سیاهی ها Dark Guardians v1,0,
ارسال توسط محمد

Complete Training for Adobe Photoshop CS6 دانلود آموزش کامل فتوشاپ Adobe Photoshop CS6

سال انتشار : 2014 نام اموزش لاتین : Complete Training for Adobe Photoshop CS6 برنامه کار شده :Adobe Photoshop CS6 حجم حدودی : 3 گیگابایت سطح آموزش : مقدماتی تا پیشرفته شرکت سازنده : Class on Demand زبان : English

برنامه فتوشاپ یک برنامه طراحی ، ادیت حرفه ای عکس می باشد . این آموزش کلی برنامه Adobe Photoshop CS6 شرکت سازنده این آموزش هم که Class on Demand هست آموزش ها را به قیمت بسیار بالا بالای 80 دلار به فروش میرساند ، اما وبسایت میهن دانلود برای شما کاربران عزیز این وبسایت این آموزش را به صورت رایگان قرار داده است . این آموزش به هفت قسمت تشکیل شده است . کار با ابزار ها ، معرفی ابزار ها ، آموزش های 3D ، آموزش رنگ بندی ، نوع طراحی ، صفحه بندی،طراحی گرافیکی ، نوع ویرایش و ساخت تصاویر در این آموزش ها یافت می شود . فتوشاپ برنامه حرفه ویرایش عکس از نسخه Cs محبوبیت خود را بدست آورده است . فتوشاپ می توان بنر ، لوگو ، عکس ، و……. طراحی و ویرایش کرد ، امروزه می توان گفت تمامی تصاویر ویرایش شده یا طراحی شده هستن که فتوشاپ این قابلیت را به شما میدهد . شما می توانید این آموزش را از وبسایت میهن دانلود دریافت نمایید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

Ashampoo  دانلود نرم افزار عكسبرداری از محيط ويندوز Ashampoo Snap 7 0 3Ashampoo Snap 7.0.3 این نرم افزار یکی از نرم افزارهای کاربردی در زمینه ضبط هر گونه تصویری است که در مانیتور کامپیوتر شما به نمایش در می آید. در واقع شما می توانید از این نرم افزار برای تهیه عکس و ضبط فیلم از محیط نرم افزارها، فیلم ها، بازی ها و … استفاده کنید. همچنین شما می توانید از این برنامه برای ساخت فیلم های آموزشی نیز استفاده کنید به طوری که پس از ضبط فیلم از محیط مورد نظر خود با استفاده از ابزارهای ادیت فیلم برنامه اقدام به ویرایش آن کنید. در قسمت ادیت این برنامه شما قادرید تا صدای خود را به فیلم اضافه کنید و یا متن دلخواهتان را برای درک بهتر فیلم در گوشه ای از تصویر قرار دهید علاوه بر این میتوانید عکس، لوگو و فایل های گرافیکی و نیز فایل های فلش و هر فایل مالتی مدیا دیگری را به فیلم مورد نظرتان اضافه نمایید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان توقف موقت در حین ضبط فیلم اشاره کرد که این امکان فرصت کافی برای آماده سازی صحنه بعدی را فراهم میسازد و شما پس از آماده سازی صحنه جدید می توانید مجددآ ضبط فیلم را از سر بگیرید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به امکان ضبط صدا در هنگام ضبط فیلم و اضافه کردن آن به فیلم ضبط شده ، پشتیبانی از زبان فارسی و… اشاره کرد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

stock photo petals دانلود تصوير با کيفيت گلبرگ Stock Photo petals

تصاوير استوک ، تصاويري هستند که در ابعاد و کيفيت بالا ارائه ميشوند.داشتن اين تصاوير براي طراحان بسيار ضروري و کاربردي است.در اين پست از ميهن دانلود مجموعه از تصاوير استوک با موضوع گلبرگ آماده شده است.براي دانلود رايگان اين مجموعه به ادامه مطلب مراجه فرماييد …



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 11 مهر 1392برچسب:دانلود تصوير با کيفيت گلبرگ Stock Photo petals,
ارسال توسط محمد

ACDSee

ACDSee 16.0.76  نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و نمایش تصاویر در کامپیوتر می باشد. اگر یادتان باشد قبل از امدن ویندوز ایکس به دلیل باز شدن تصاویر در اینترنت ایکسپلور و به نمایش در اوردن تصاویر در ان استفاده میشد اغلب کاربران بدین جهت از نرم افزار ACDSee برای مشهاده تصاویر خود استفاده می کردند. بعد از عرضه شدن ویندوز ایکس پی به سیستم نمایش تصاویر ویندوز استفاده از این نرم افزار در بین کاربران رفته رفته کمتر شد! اما این نرم افزار بعد از مدت کوتاهی با افزایش قابلیت ها و امکانات خود باز دیگر جایگاه خود را در بین کاربران بالا برده و تثبیت نمود. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود به آسانی تصاویر خود را مدیریت کرده ، انها را دسته بندی کرده ، به جستجو در بین انها بپردازید ، انها را ویرایش نمائید یا حتی اندازه انها را تغییر دهید. از جمله ویزگی های این نرم افزار قابلیت رفع قرمزی چشم ، امکان تنظیم رنگ ، امکان استفاده فیلتر ها و جلوه های ویژه در نرم افزار ، امکان اشتراک گذاری در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی و ... نام برد.  در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

CollageIt Pro

CollageIt Pro 1.9.4 نرافزاری حرفه ای و گرافیکی برای ترکیب تصاویر و ساخت کلاژ و آلبوم ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید به آسانی کلاژ های مورد علاقه خود را از تصاویر ایجاد نمائید. کار کردن با این نرم افزار نیاز به دانش فنی ندارد و به آسانی تمامی کاربران میتوانند فعالیت خود را با آن شروع نمایند. شما میتوانید تصاویر خود را به خاطره انگیز ترین آلبوم ها تبدیل نمائید . به آسانی میتوانید با عمل Drag&Drop( کشیدن و رها کردن ) تصاویر خود را به نرم افزار بیندازید. با استفاده از افکت های و قاب های اماده میتوانید انها را ویرایش نموده و زیبا سازی نمائید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب به همراه دیگر ویزگی های ان دریافت نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 323
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 37800
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین